Ufff

Hejhej guuud vilken dag är helt död..Inte för att tala om natten fick knappt sova nå , sen upp kl 6 och jobba till 15:30 , direkt till Willys för att storhandla!Sen vidare till ö&b och dollar nu är jag helt slut.Fyndade lite skålar å sånt hit hem känns skojj å fler knivar äntligen haha..Har även köpt stuff till håret som jag ska ha till balen.Känns skönt , fick låna skor av kusin Jennifer så jag slapp köpa nya enbart för balen TACK<3 Nu ska jag till godishuset och köpa goooodis? hihi puss<3


Kommentarer
Lisa säger:

Vad ska du ha för fint i håret? :)

När förresten har du tid att sätta i löshåret till mig, sen tänkte jag också höra om du vill ha något för besväret? :) Ska ju och färga håret på fredag, så någon gång efter det :)



Kram

2011-05-25 | 19:45:00
Bloggadress: http://fordonsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback