Fullt redan?

Hejhej sötnosar , har haft en ganska full dag idag ,har inte haft tid att blogga (förlåt) ! Först så jobbade jag från 7-15:30 direkt jag slutat drog vi vidare hem till min sötnos för hans mamma fyllde år.Väl där så somnade jag ca 1timma när jag vaknade var klockan kring 19 då var de bara sätta sig ibilen vidare hem för jag hade tvätt-tid kl 19!!Så nu har man tvättat & jag lovar att min walk in closet inte lider av klädbrist haha.Även fast jag rensade.

Nåväl måste strax krypa under täcket ska upp om ca 3½timma buhuuu sadface.Hoppas ni haft en underbar Lördag!

Ser lite smått psyk ut?;)


Kommentarer
michaela ♥ säger:

Okej, vad jobbar du med? :)

2011-01-16 | 08:42:13
Bloggadress: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback