Städa städa & städa!

Ja som rubriken säger STÄDA de känns som om de är de enda jag gör nu förtiden :/
Gode less ,men nu är de rent & fint efter att trollen varit här och kasta papper & pepparkakor runt överallt haha.
Men nu kan jag lova att jag är helt jävla slut , usch fy & blä men nu är de då gjort iallafall.
 
Är sjukanmäld veckan ut så de är gode skönt ändå , så då kan man sova ut några dagar.
Ihelgen vette tusan vad som händer , Fredag inte så mycket skulle jag tro & lördag ska vi på bio.
Så helgen kommer väll gå fort som alla andra gånger!:P
Denna ska vi se på Lördag ,hoppas den är lika bra som man tror den ska vara;)

Kommentarer
Emelie säger:

Ja, detsamma :)
kram!

2012-12-13 | 21:32:36
Bloggadress: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback