Efter många om och men...

Efter mångaom och men har jag nu bestämt mig för att fortsätta blogga.MEN inte lika mycket som förr.
Utan de kommer bli när jag känner för de och har något vettigt att säga!!!

Något besviken jag varit ikväll när jag visste att jag kunde vara på bio och se filmen jag väntat på i 1år!
Visst jag ska fara imorgon och se den med syrran så de blir väll skojj hehe.
Älsklingen har 3kompisar här och lanar så dom har beslagtagit tv-rummet ;)
Snart ska jag försöka sova nattinatt


Kommentarer
Minna säger:

Hallo kusin i norr:-). Kul att se att du lever lite här på bloggen oxå:-). Ville bara kika in å säger Hallo Hallo:-). Har precis vart på twilight premiären...du kommer så ha en toppen, super kanon film att se framemot:-). Tyckte personligen att den va sjukt bra:-). Hoppas du å systra din får en toppen kväll, du får hälsa henne så gôtt:-).. Ha d bäst. Kram

2011-11-16 | 02:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback