Tröttare kan ingen vara!

Hejhej , har varit helt slut idag men lyckades ändå INTE vila efter jobbet som jag tänkte.Tittade på film sen satte jag igång att grilla middag muuums så gott :) Har även varit en sväng till mormor och morfar nu ikväll eller var där ca 3timmar.Alltid lika trevligt och herregud vad vi skrattade..

Måste fixa med min klänning imorgon också så de är färdigt då Matte ska iväg och fiska , så hans farmor kan fixa den åt mig :) Nu ska jag sätta på en film sen sooova , men höres imorgon puss å nattinatt<3


Kommentarer
Lisa säger:

Okej :) Behöver du nånting, eller vill du bara ha pengar? :)

2011-05-26 | 23:15:18
Bloggadress: http://fordonsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback