Något besviken!

Har väntar & längtat hela veckan på att få Samtal utav Rawi att jag för en gångskull ska få höra du har fått lägenheten.Men inget samtal kom innan 15 idag , Men senare in på kvällen skriver en kompis till mig att hennes kille fått den?OKEJ?Vaaaah kände bara hur allt typ bara stod stilla.Blev arg varför har dom inte ringt mig?Här går jag & hoppas på att få den väntar på ett samtal som ska säga du får den eller du får den inte, hur svårt ska de vara att klicka mitt nr & säga de???Guuuud kan inte vara mer besviken.Men jag får se på den ljusa sidan faktiskt.Mer pengar för mig?haha , de är ganska skönt att ha jobb men ändå bo hemma.Man lever ganska nice.

Men tycker de är dålig stil att säga att dom ska ringa & sen inte gör de utan jag får veta av en KOMPIS?Seriöst detta är ju sjuk.Nåväl får väll se om dom ringer på Måndag eller om dom ringer alls.

SÄGER BARA FAAAAAKJOOOO:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback